1ª Proba do Circuito Galego INTERESCOLAS – Praia de Razo (Carballo)

A vindeira fin de semana 21 e 22 de xullo, celebrarase a 1º proba do Circuito Galego INTERESCOLAS. As inscripcións xa están abertas. ESTAS DEBEN SER TRAMITADAS POLAS ESCOLAS, NUNCA POR UNHA PERSOA INDIVIUDAL. Lembrade que o xoves as 13 horas  é o último día para facela inscripción e o pago mediante ingreso ou transferencia bancaria ademáis da autorización paterna e o formulario de dereitos de imaxe firmados. O día do campionato non se poderá federar, nin inscribir, nin facer o pago do mesmo.

CAMPIONATO: 1ª Proba Circuito Galego INTERESCOLAS.

ORGANIZA: FEDERACION GALEGA DE SURF.

COLABORA: Coca-cola, Concello de Carballo, Onda, 3Sesenta, TSP e Ryanair entre outros.

DATA: 21-22 Xullo.

LUGAR: Praia de Razo.

CATEGORÍAS: Cursillista / Escola 1ª ano  - femenino/masculino.

HORA: Confirmación de inscricións polo técnico do escola o sábado de 08:30  a 09:00 horas na  praia. E ás 09:30 horas aproximadamente comezo da competición.

Este campeonato e so para os alumnos das Escolas que forman parte da Federación Galega de Surf. Tratase de inicialos na competición e poder aportarlle unha nova experiencia.

Contaremos coa colaboración do Festival Sereas e Piratas, o cal tera lugar no areal de Razo. Durante a fin de semana, vivirán unha combinación de surf e boa música.

MODALIDADE: SURF.

PREMIOS: Premios para os catro primeiros clasificados.

PREZO: 5€

PAGO DAS INSCRIPCIÓNS:

Ingreso na conta de Caixa Galicia: 2080-0567-04-3040003179 antes do Xoves  19 de xuño  as 13:00 horas.

INSCRIPCIÓNS: deben ser tramitadas polos técnicos das Escolas Oficiais da FGS.

FORMULARIO DE INSCRIPCION PARA AS ESCOLAS

Debedes enviar o xustificante de pago, o formulario de dereitos de imaxe e a autorización paterna por email a Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla á Federación Galega de Surf co formulario de inscripción:

PECHE DAS INSCRIPCIÓNS: Xoves 19 de xuño  as 13:00 horas.

Regulamento campeonato Interescolas

GRADOS DEPORTIVOS